Notícies

El Grau d'Infermeria de l'Escola Superior d'Infermeria del Mar, juntament amb la UPF, obtenen el primer lloc en el rànquing BBVA 2018.

Noves aules de simulació al Campus Universitari Mar

L'habilitació de noves aules al Campus del Mar permet que els estudiants resolguin situacions clíniques mitjançant la simulació.

La simulació clínica permet l'aprenentatge es un entorn multidisciplinari, en el qual l'estudiant és el responsable del maneig del cas en unes condicions similars a les reals.

Horari d'estiu secretaria ESIMar

Del 25 de juny al 25 de setembre de 2018 l'horari d'estiu de la secretaria de l'ESIMar serà de dilluns a divendres de 9:50 a 14:30h.

Recordeu que el mes d'agost està tancat per vacances.

COIB - Entrevista a Lourdes Mestres

El COIB ha endegat una línia de treball orientada a definir i reconèixer l'activitat infermera dedicada a la gestió de la imatge corporal de les persones i sobre la que es començarà a oferir formació el proper curs 2018-2019.

Dia Mundial sense Tabac

Alumnes d'Infermeria de l’ESIMar participen en la campanya del Dia Mundial sense Tabac, des de l'àmbit de l'Atenció Primària de Salut.

GRENFIC Campanya de CONSCIENCIACIÓ “Visibilitzant el VIH"

Desena i darrera setmana de la CAMPANYA de CONSCIENCIACIÓ "Visibilitzant el VIH", que ha dissenyat l'Equip de campanya format pel professorat i els estudiants, vinculat al grup de recerca GRENFIC.

Premi la Mar de Saludable

Els/les alumnes de l'assignatura optativa Salut i Mediambient / Salut Laboral del Grau en Infermeria de l'ESIMar guanyen un dels premis la Mar de Saludable del PSMar a la millor iniciativa saludable.

Inscripcions obertes - Millor@ Suport Vital Bàsic + Desfibril·lador (4ª Edició)

Obert el període d'inscripcions al curs de Suport Vital Bàsic + Desfibril·lador (4ª Edició) de l'Espai de Formació complementària de postgrau-ESIMar Millor@.

Resultat de la Fase I de la Convocatòria d’admissió d’estudiants amb estudis universitaris iniciats – Curs 2018-2019

Vistes les sol·licituds presentades en la convocatòria d’admissió d’estudiants amb estudis universitaris iniciats per el curs acadèmic 2018-2019:

GRENFIC Campanya de CONSCIENCIACIÓ “Visibilitzant el VIH"

Novena setmana de la CAMPANYA de CONSCIENCIACIÓ "Visibilitzant el VIH", que ha dissenyat l'Equip de campanya format pel professorat i els estudiants, vinculat al grup de recerca GRENFIC.

Visita Erasmus

Professores de Coimbra comparteixen experiències en simulacions amb professores de l'ESIMar.

GRENFIC Campanya de CONSCIENCIACIÓ “Visibilitzant el VIH"

Vuitena setmana de la CAMPANYA de CONSCIENCIACIÓ "Visibilitzant el VIH", que ha dissenyat l'Equip de campanya format pel professorat i els estudiants, vinculat al grup de recerca GRENFIC.

Conclusions XIV Jornada del Dia Internacional de la Infermera

L'Escola Superior d'Infermeria del Mar, juntament amb el Parc de Salut Mar, van celebrar el 14 de maig, a la Sala Marull, la XIV Jornada del Dia Internacional de la Infermera amb el títol proposat pel Consell Internacional d'Infermeria, 2018: "Infermeria, una veu per a liderar. La salut és un dret humà", i el lema: "+Infermeria, + Lideratge, + Humanització".