Notícies

L'equip d'infermeres d'anestèsia del Centre Mèdic Teknon ha estat premiat amb una beca de la Fundació d'Infermeria i Societat del COIB.

Tancament de la Secretaria ESIMar en horari de tarda (11/10/18)

La secretaria de l'ESIMar romandrà tancada en horari de tarda el proper dijous 11 d'octubre.

Premi Responsabilitat Social Universitària UPF (edició 2018)

L'Escola Superior d'Infermeria del Mar (ESIMar), obté el premi de Premi Responsabilitat Social Universitària UPF atorgat pel Consell Social de la UPF, amb el projecte "Aprenem a viure amb salut", liderat per la professora Montse Montiel.

Jornades d’Acollida alumnes de primer curs 2018/19

Es comunica als alumnes de primer curs per al proper 2018/19 que la Jornada d'Acollida tindrà lloc el proper 12 de setembre a les 9 hores a l'aula 61.202.

Calendari i documentació matrícula alumnes de nou accés SETEMBRE. Curs 2018-2019

Les dates de matriculació al setembre dels alumnes de nou accés pel curs 2018-2019 són les següents:

Beques ESIMar 2018/19

L'Escola Superior d'Infermeria del Mar publica la convocatòria 2018/19 de les beques destinades als alumnes de 3r i 4t curs de Grau en Infermeria.

Termini de presentació de sol·licituds: del 3 al 21 de setembre del 2018.

Tancament de l'ESIMar per vacances d'estiu 2018

Us informem que l'Escola Superior d'Infermeria del Mar romandrà tancada des de les 14:30 hores del 31 de juliol fins al 2 de setembre.

Premiat Beca Corachán

L'alumne Joan Pozas Peña, graduat en l'Escola Superior d'Infermeria del Mar en la promoció 2014-2018, ha estat premiat per la Fundació Corachán amb una beca de 4000€.

Inscripcions als Màsters ESIMar

Ampliat el període d’inscripció als Màsters ESIMar fins al proper 25 de juliol.

Calendari i documentació matrícula alumnes de nou accés JULIOL. Curs 2018-2019

Les dates de matriculació dels alumnes de nou accés pel curs 2018-2019 són les següents:

Taller de ventilació mecànica invasiva del Màster en Infermeria Aplicada a l'Anestèsia

Taller de ventilació mecànica invasiva per Infermeria d'anestèsia en el Màster en Infermeria Aplicada a l'Anestèsia, Reanimació i Terapèutica del Dolor amb el Dr. Carlos García.

Taller de salvament aquàtic del Máster en Emergències

Estudiants del Màster en Infermeria aplicada a les emergències extrahospitalàries de l'ESIMar aprenen experimentant durant el taller de salvament aquàtic desenvolupat en el programa d’aquest màster.

Resultat de la Fase II de la Convocatòria d’admissió d’estudiants amb estudis universitaris iniciats – Curs 2018-2019

Vistes les sol·licituds presentades en la convocatòria d'admissió d'estudiants amb estudis universitaris iniciats per el curs acadèmic 2018-2019: